Na een consultatieronde koos Technopolis, het Vlaamse doe-centrum voor wetenschap en technologie, Wondergarden als communicatiepartner voor de uitwerking van de communicatiecampagnes in 2017. Wondergarden zal zijn Mechelse buren begeleiden en bijstaan in de ontwikkeling van creatieve en wervende campagneconcepten om Technopolis top of mind te maken bij het grote publiek en tijdens vakantieperiodes meer bezoekers aan te trekken.
Een eerste resultaat is sinds deze week al te zien via video en bannering op alle social mediakanalen van Technopolis, via advertenties in kranten en Facebook Advertising.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]