Wondergarden ziet vallende sterren bij Verelst

Wondergarden creëerde voor Verelst Woningbouw en Renovatie een emotionele campagne die op het DNA van het merk is gebaseerd: Verelst Woningbouw maakt mensen hun bouwdromen waar, en dat toont de cinemaspot met een vallende ster. Ook de radiospot speelt in op het vervullen van wensen met de spots 'vallende ster' en 'kaarsjes uitblazen'. De campagne zal dit jaar in drie golven lopen op Radio 2 en in de bioscopen. De eerste golf gebeurt naar aanleiding van Batibouw, waar Verelst ook aanwezig zal zijn.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]