Voor nieuwe klant Aquatopia voerde Wondergarden de hele zomer een weersgevoelige slimme campagne. In de media en online aanpak werd er steeds rekening gehouden met de weersomstandigheden. De radiospots werden strategisch gepland om bezoekers te triggeren bij “slecht weer”. De zomer startte met het thema “Dory” die we zien terugkeren in alle online en offline communicatie maar dan als een echte vis. De radiospots spelen dan weer op de onderwaterverwondering. In het najaar volgt een tweede luik van de campagne.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]