Wondergarden zocht en vond Dory

Voor nieuwe klant Aquatopia voerde Wondergarden de hele zomer een weersgevoelige slimme campagne. In de media en online aanpak werd er steeds rekening gehouden met de weersomstandigheden. De radiospots werden strategisch gepland om bezoekers te triggeren bij “slecht weer”. De zomer startte met het thema “Dory” die we zien terugkeren in alle online en offline communicatie maar dan als een echte vis. De radiospots spelen dan weer op de onderwaterverwondering. In het najaar volgt een tweede luik van de campagne.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


