WPP België verwelkomt Diane Munyeshuli als communication & growth director. Diane werkte eerder bij IKEA, Deloitte en Ogilvy Social Lab. Ze blijft binnen de WPP-familie en maakt de overstap van OSL naar WPP België, waar ze haar waardevolle inzichten en expertise verder zal inzetten. Haar portfolio omvatte gerenommeerde klanten zoals de Europese Commissie, De Nationale Loterij, Actiris, Sony Pictures, Deutsche Bank, NGroup en Orange.
Gedurende haar carrière heeft ze haar expertise op het gebied van Diversity, Equity & Inclusion, 360° communicatie en projectmanagement aangescherpt. Haar frisse kijk en collaboratieve aanpak maken haar tot een waardevolle aanwinst voor het WPP-team.
"Ik ben dankbaar voor de opportuniteit om het team bij WPP te vervoegen en kijk ernaar uit om samen te werken met Gio en de verschillende agentschappen," reageert Diane Munyeshuli.
Gio Canini, country manager van WPP België, vult aan: "Ik ben zeer blij met de doorgroeimogelijkheden die we Diane binnen de groep kunnen bieden. Ongetwijfeld zal Diane haar sterke ervaring op belangrijke klanten in de WPP-familie ten volle kunnen inzetten op de verdere groei van WPP in België."
Delphine Geyskens maakt binnen het WPP-netwerk de overstap naar VML België. Na drie jaar neemt ze afscheid van haar huidige rol om aan de slag te gaan als growth & marketing manager bij VML.