WPP en Acquia sluiten alliantie

Het communicatienetwerk WPP sluit een alliantie met websitebouwer Acquia - het bedrijf van de naar de Verenigde Staten uitgeweken Belg Dries Buytaert. Samen gaan WPP en Acquia, onder de naam The WPP-Acquia Alliance, technologische oplossingen aanbieden. Ze maken daarbij gebruik van Drupal, de openbronsoftware van Dries Buytaert voor de bouw van websites en de ontwikkeling van webdiensten.
In ons land behoren onder anderen Group M, J. Walter Thompson, LDV United, Grey Possible, These Days, Social Lab, Ogilvy, TNS Dimarso en Hill+Knowlton tot het WPP-netwerk. WPP en Acquia hebben meteen ook al een specifieke website over de gezamenlijke activiteiten online gezet. WPP haalt met deze deal veel technologische kennis in huis, voor Acquia is dit een toegangspoort naar bedrijven (meer specifiek marketingafdelingen van die bedrijven) in de hele wereld.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]