Een nieuwe lichting wundermannen- en vrouwen versterkt sinds dit voorjaar het Wunderman Antwerp-team. CEO’s Erwin Jansen en Gio Canini zijn blij vijftien (15) talenten te mogen ontvangen in verschillende afdelingen binnen Wunderman Antwerp.
Evelien De Lint, een pittige dertiger, versterkte enkele maanden geleden het accountteam voor de klanten JBC en VAB. Ze verdiende eerder haar strepen als Marketing Coördinator bij H&M en PR Manager bij UPR.
Matthias Andriessen is een social creative in hart en nieren en houdt zich sinds juni bezig met het bedenken en uitwerken van creatieve concepten voor de social mediaplatformen van de Wunderman Antwerp klanten.
Lieselot Moerkerke, voorheen o.m. hoofdredactrice bij B2B-magazine VENUEZ en Accountmanager bij The Kube, zal voortaan de pers- en communicatiekanalen voeden met wat reilt en zeilt binnen Wunderman Belgium. Delphine Gillain is een twintiger en de nieuwe social & content marketeer voor Telenet. Ze cöordineert alle Always-On posts voor de verschillende social accounts van de telereus. Ynje Degraeve is te vinden in de creative hub, waar ze de socials van klanten én Wunderman Antwerp helpt bedenken en designen.Sinds juni leidt en inspireert Jo Van Grinderbeek als Lead Designer het Telenet-team. Met zijn all-round kennis op zowel print maar vooral digitaal, zal hij zich verdiepen in uitdagende projecten en campagnes en tevens het team ondersteunen en coachen. Na ervaring bij o.m. Duval Guillaume als Digital Strategist en Duval Branding als Head of Digital is Maarten Van Herck sinds begin juni aan de slag bij Wunderman Antwerp. Hij werkt als Strategic Planner voornamelijk op klanten als Telenet, Base, Mazda en Pioneer DJ en bouwt voor hen mee aan een langetermijnstrategie.
Lislot Saerens begeleidt klanten sinds maart in hun social mediaverhaal. Ze zorgt voor goede content, werkt een mediaplan uit, doet aan community management en analyseert en optimaliseert waar nodig. Een duizendpoot, met andere woorden.
Fery Sukandar, een twintiger uit Kruibeke, versterkte eind mei het finance team van Wunderman Antwerp als Junior Finance Assistant. Gloednieuw Antwerpenaar (voormalig Dilbeekenaar) Kathlien Verlodt richt sinds maart haar pijlen als Accountmanager en firefighter op klanten Telenet en Base.
En oud-stagiaire Hanne ’T Kindt is terug! Je kan haar sinds midden juni vinden in het Account team voor Telenet.
Emilie Demoor is de nieuwe Account Director voor Danone en Fromagerie Bel. Ze staat o.m. in voor het onderhouden van de klantenrelaties en het aansturen en optimaliseren van het accountteam. Gloednieuwe Performance Marketeer Joanne Cols versterkte Wunderman Antwerp midden juni. Zij staat in voor de digitale campagnes van klanten: ze zet strategieën op, optimaliseert en rapporteert.
Eline De Meulder vormt de laatste aanwinst voor het Telenet-accountteam. Ze volgt alle retailprojecten op voor de telereus. Tot slot: sinds begin juli werd het Microsoft-marketingteam uitgebreid met Soypet Warrens. Zij leerde de kneepjes van het vak bij The Other Agency als Accountmanager.
Evelien De Lint, een pittige dertiger, versterkte enkele maanden geleden het accountteam voor de klanten JBC en VAB. Ze verdiende eerder haar strepen als Marketing Coördinator bij H&M en PR Manager bij UPR.
Matthias Andriessen is een social creative in hart en nieren en houdt zich sinds juni bezig met het bedenken en uitwerken van creatieve concepten voor de social mediaplatformen van de Wunderman Antwerp klanten.
Lieselot Moerkerke, voorheen o.m. hoofdredactrice bij B2B-magazine VENUEZ en Accountmanager bij The Kube, zal voortaan de pers- en communicatiekanalen voeden met wat reilt en zeilt binnen Wunderman Belgium. Delphine Gillain is een twintiger en de nieuwe social & content marketeer voor Telenet. Ze cöordineert alle Always-On posts voor de verschillende social accounts van de telereus. Ynje Degraeve is te vinden in de creative hub, waar ze de socials van klanten én Wunderman Antwerp helpt bedenken en designen.Sinds juni leidt en inspireert Jo Van Grinderbeek als Lead Designer het Telenet-team. Met zijn all-round kennis op zowel print maar vooral digitaal, zal hij zich verdiepen in uitdagende projecten en campagnes en tevens het team ondersteunen en coachen. Na ervaring bij o.m. Duval Guillaume als Digital Strategist en Duval Branding als Head of Digital is Maarten Van Herck sinds begin juni aan de slag bij Wunderman Antwerp. Hij werkt als Strategic Planner voornamelijk op klanten als Telenet, Base, Mazda en Pioneer DJ en bouwt voor hen mee aan een langetermijnstrategie.
Lislot Saerens begeleidt klanten sinds maart in hun social mediaverhaal. Ze zorgt voor goede content, werkt een mediaplan uit, doet aan community management en analyseert en optimaliseert waar nodig. Een duizendpoot, met andere woorden.
Fery Sukandar, een twintiger uit Kruibeke, versterkte eind mei het finance team van Wunderman Antwerp als Junior Finance Assistant. Gloednieuw Antwerpenaar (voormalig Dilbeekenaar) Kathlien Verlodt richt sinds maart haar pijlen als Accountmanager en firefighter op klanten Telenet en Base.
En oud-stagiaire Hanne ’T Kindt is terug! Je kan haar sinds midden juni vinden in het Account team voor Telenet.
Emilie Demoor is de nieuwe Account Director voor Danone en Fromagerie Bel. Ze staat o.m. in voor het onderhouden van de klantenrelaties en het aansturen en optimaliseren van het accountteam. Gloednieuwe Performance Marketeer Joanne Cols versterkte Wunderman Antwerp midden juni. Zij staat in voor de digitale campagnes van klanten: ze zet strategieën op, optimaliseert en rapporteert.
Eline De Meulder vormt de laatste aanwinst voor het Telenet-accountteam. Ze volgt alle retailprojecten op voor de telereus. Tot slot: sinds begin juli werd het Microsoft-marketingteam uitgebreid met Soypet Warrens. Zij leerde de kneepjes van het vak bij The Other Agency als Accountmanager.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]