Wunderman Antwerp en D’Ieteren winnen IAB MIXX Awards
Awards / News
Met de titel ‘Agentschap van het jaar’, komt Wunderman Antwerp als grote winnaar uit de 11de editie van de IAB MIXX Awards. D’Ieteren ontvangt de titel ‘Adverteerder van het jaar’.Uit de 133 campagnes die ingezonden werden binnen de 4 categorieën Digital Communications, Innovation, Media en Interface, hebben de 4 respectievelijke jury’s 8 Gold awards toegekend, 9 Silver awards en 7 Bronze awards.
Verder werden Daniel Borrego (Quantum) de ‘Digital Sales Guy van het jaar’ en Jonathan Lannoy (Havas Media) de ‘Digital Planner van het jaar’. De juryvoorzitters Christine Jean(AG Insurance), Wim Decraene(Frucon),Sonja Klein (OmnicomMediaGroup) en Alex Thoré(Magis.company) hebben eveneens de 'Special Jury Awards' uitgekozen voor ‘Agency of the year’ en de ‘Advertiser of the Year’ Award.
Meer dan 500 specialisten uit de media en marketing waren woensdagavond present voor de uitreiking van deze IAB MIXX Awards 2018, een organisatie van de Belgian Association of Marketing en Bestof Publishing, uitgever van Inside Magazine en Digimedia.be. Ontdek de winnaars van de IAB MIXX Awards 2018: