Wunderman Antwerp etaleert Telenet Play

Telenet herlanceert Play, zoveel topseries om fan van te worden. Maar van welke eerst? Wunderman Antwerp trekt het PLAY-gevoel door in een interactieve etalage. Loop langs de Telenetetalages van Gent en Antwerpen en ontdek zelf welke serie bij jou past. Hoe je dat doet, ontdek je hieronder.
Op basis van de nieuwe Telenet Play stijl en tagline, ‘Zoveel topseries om fan van te worden. Van welke word je eerst fan?’, bedacht Wunderman Antwerp een interactief etalageconcept. Voorbijgangers van de Telenet flagship stores in Antwerpen en Gent kunnen van buitenaf kennis maken met het uitgebreid aanbod aan series dat de vernieuwde Play biedt. Met een druk op de rode knop maak je meteen kennis met jouw nieuwe topserie. De etalage straalt de nieuwe Play- sfeer uit, waar content duidelijk naar de voorgrond wordt gebracht.Credits:
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Telenet
Client contact: Jeroen Ghelen, Nathalie Suwier, Isabelle Maselis
Creative team & design: Jo Van Grinderbeek, Katrien Muller
Creative directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Account team: Charlotte Feremans, Britt Proost
DTP: Jan-bart Debruyne
Motion: Andreas De Ridder

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


