Wunderman Antwerp heeft pech op reis voor VAB

Crea / News

VABWe maken steeds vaker reisplannen, het hele jaar door. Daarbij denken we op voorhand aan alles: vliegtickets, hotels, activiteiten... Of toch bijna alles. Wat we vaak vergeten is een goede reisverzekering. Om de Belgen eraan te herinneren dat het ook op reis wel eens fout kan lopen, lanceert Wunderman Antwerp een awareness-campagne voor VAB. Binnen de bestaande “je kent het wel”-koepel, zien we in print en digital telkens een herkenbare reissituatie die op het punt staat om verkeerd te gaan. Waar het in print en digital nog net niet fout loopt, gaat het in radio wel verkeerd. Een goede reminder dat een VAB-reisbijstandspakket altijd wel van pas komt, want het zal je maar overkomen. Deze campagne bevat zowel print, radiospots alsook materiaal voor social media.
VAB2 VAB3





Credits:
Agency: Wunderman Antwerp
Client: VAB
Client contact: Diane Aerts, Filip Aerts, Caroline Van den Abeelen Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creative team: Jan Denys, Patrick Vermeylen
Account team: Evelien De Lint, Sarah Savoir, Veroniek Hesters
Strategy: Michiel Noens
Campaign Managers: Bart Delvaux (Wunderman), Ellen van Poecke (VAB) Agency producer: Bruno Dejonghe
Photography: Koen Demuynck
Sound design: Menno Van Riet