Wunderman Antwerp maakt zegel zonder gezicht voor Child Focus
Om vermiste kinderen terug te vinden én hun ouders hoop te geven, mag geen medium onbenut blijven. Dus creëerde Wunderman Antwerp een bijzondere postzegel voor Child Focus. Zoals elk jaar selecteerde bpost enkele organisaties die hun eigen zegel krijgen. Daarbij Child Focus, dat in 2018 zijn 20e verjaardag viert. Het opvallende ontwerp toont geen bekend of onbekend gezicht, maar een intrigerend leeg silhouet. Het profiel lijkt uit het zegelpapier geknipt te zijn en symboliseert zowel 'het vermiste kind' als de ongebreidelde inzet van Child Focus om kinderen terug te vinden. Tegelijk herinnert de postzegel getroffen ouders eraan dat ze er niet alleen voor staan. De speciale uitgifte is te koop sinds 12 maart 2018.
Credits:
Client: Child Focus
Contact: Dirk Depover
Agency: Wunderman Antwerp
Account: Seppe Dogge
Creative Director: Pieter Staes & Manuel Ostyn
Design Director: Sébastien Greffe
Designer: Dorien Wendelen
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]