In onze buurlanden verstopte MediaMarkt al enkele keren een Gouden Pagina in hun folders en online flyers. De gelukkige vinders kunnen maar liefst tot €8.000 aan MediaMarkt producten winnen. Dit jaar was ook België aan de beurt en vroeg het Wunderman Antwerpen om een gepaste campagne in elkaar te boksen.
Het Antwerpse bureau vond inspiratie in de hiphopwereld. Want het is al goud en blingbling wat de klok slaat daar. Om de actie aan te kondigen, werden dan ook stoere raplyrics verwerkt in radiospots en werd een full blown rapvideoclip gemaakt. Het resultaat daarvan is te zien op Facebook.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]