Om de Belgen eraan te herinneren dat tegenslag met de wagen op gelijk welk moment kan voorkomen, lanceert Wunderman Antwerp een awareness-campagne voor VAB. In deze campagne worden twee zeer lastige situaties voorgesteld waarbij duidelijk wordt dat pech altijd op het verkeerde moment komt.
Credits:
Agence: Wunderman Antwerp
Client: VAB
Directeurs créatifs: Pieter Staes, Manuel Ostyn Équipe créative : Kasper Janssens, Arjen Tarras Équipe Account : Evelien de Lint
Stratégie: Michiel Noens
Producteur agence: Annelies Deneckere Photographie : Koen Demuynck
Conception sonore: Menno Van Riet
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]