Wunderman Antwerp verleent pechbijstand voor VAB

Om de Belgen eraan te herinneren dat tegenslag met de wagen op gelijk welk moment kan voorkomen, lanceert Wunderman Antwerp een awareness-campagne voor VAB. In deze campagne worden twee zeer lastige situaties voorgesteld waarbij duidelijk wordt dat pech altijd op het verkeerde moment komt.
Credits:
Agence: Wunderman Antwerp
Client: VAB
Directeurs créatifs: Pieter Staes, Manuel Ostyn Équipe créative : Kasper Janssens, Arjen Tarras Équipe Account : Evelien de Lint
Stratégie: Michiel Noens
Producteur agence: Annelies Deneckere Photographie : Koen Demuynck
Conception sonore: Menno Van Riet
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]