Om de Belgen eraan te herinneren dat tegenslag met de wagen op gelijk welk moment kan voorkomen, lanceert Wunderman Antwerp een awareness-campagne voor VAB. In deze campagne worden twee zeer lastige situaties voorgesteld waarbij duidelijk wordt dat pech altijd op het verkeerde moment komt.
Credits:
Agence: Wunderman Antwerp
Client: VAB
Directeurs créatifs: Pieter Staes, Manuel Ostyn Équipe créative : Kasper Janssens, Arjen Tarras Équipe Account : Evelien de Lint
Stratégie: Michiel Noens
Producteur agence: Annelies Deneckere Photographie : Koen Demuynck
Conception sonore: Menno Van Riet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]