Om de Belgen eraan te herinneren dat tegenslag met de wagen op gelijk welk moment kan voorkomen, lanceert Wunderman Antwerp een awareness-campagne voor VAB. In deze campagne worden twee zeer lastige situaties voorgesteld waarbij duidelijk wordt dat pech altijd op het verkeerde moment komt.
Credits:
Agence: Wunderman Antwerp
Client: VAB
Directeurs créatifs: Pieter Staes, Manuel Ostyn Équipe créative : Kasper Janssens, Arjen Tarras Équipe Account : Evelien de Lint
Stratégie: Michiel Noens
Producteur agence: Annelies Deneckere Photographie : Koen Demuynck
Conception sonore: Menno Van Riet
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]