Wunderman Antwerp verleent pechbijstand voor VAB

Crea / News

VAB_Pech2Om de Belgen eraan te herinneren dat tegenslag met de wagen op gelijk welk moment kan voorkomen, lanceert Wunderman Antwerp een awareness-campagne voor VAB. In deze campagne worden twee zeer lastige situaties voorgesteld waarbij duidelijk wordt dat pech altijd op het verkeerde moment komt.

In de eerste situatie zien we een kapotte band tijdens het aanschuiven aan de drive-in zodat iedereen vast zit en moet wachten. In de tweede zien we dat een bruid en haar vader onderweg naar de bruiloft een klapband krijgen en zo hun belangrijke dag starten met een grote domper. Ook in de twee radiocampagnes wordt ingespeeld op het gevoel van tegenslag op een fout moment. Een vader die pech krijgt onderweg naar de muziekschool terwijl de kinderen op de achterbank vals op hun blokfluit spelen in scène 1. Of een plotse platte batterij, zowel van de auto als van de iPad in scène 2. Een goede reminder dat een VAB-bijstandspakket altijd wel van pas komt, want het zal je maar overkomen.

Credits:
Agence: Wunderman Antwerp
Client: VAB
Directeurs créatifs: Pieter Staes, Manuel Ostyn Équipe créative : Kasper Janssens, Arjen Tarras Équipe Account : Evelien de Lint
Stratégie: Michiel Noens
Producteur agence: Annelies Deneckere Photographie : Koen Demuynck
Conception sonore: Menno Van Riet