Op het Autosalon in Brussel is het nog even wachten tot januari. Maar dankzij Wunderman Antwerp kunnen mensen in september al naar het Pre-Autosalon bij Mazda. Het Japanse automerk stelt dan al zijn volledig vernieuwde gamma voor en mensen kunnen er profiteren van condities op alle modellen. Om het Pre-Autosalon aan te kondigen, bouwde het bureau een autostand in een verder volledig lege expohal. In een film die zowel online als op televisie zal verschijnen, nodigt een Mazda-verkoper de kijker uit op het Pre-Autosalon dat van 7 tot 17 september zal plaatsvinden bij alle Mazda-verdelers in België en Luxemburg. Verder bestaat de campagne uit banners, printadvertenties en een website.
Credits:
Client: Mazda Belux
Contact: Bert Callens, Julie Pelgrims, Bert De Vidts, Joachim Sas
Agency: Wunderman Antwerp
Accounts: Sander Van de Wiele, Matti Verhaegen, Tom Thijs
Creative Direction: Sam De Volder
Creation: Tomas Van Loon, Cedric Trefois, Gertjan De Smet
Design Director: Sébastien Greffe
Design: Dorien Wendelen, Nathalie Wlostowski, Reginald Van de Velde
DTP: Jan-Bart Debruyne
Agency Producers: Bruno Dejonghe, Caroline Van Ranst
Production Company: De Machine
Director: Thijs De Block
DOP: Frederick Van Zandycke
Sound: Menno Van Riet
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]