Op het Autosalon in Brussel is het nog even wachten tot januari. Maar dankzij Wunderman Antwerp kunnen mensen in september al naar het Pre-Autosalon bij Mazda. Het Japanse automerk stelt dan al zijn volledig vernieuwde gamma voor en mensen kunnen er profiteren van condities op alle modellen. Om het Pre-Autosalon aan te kondigen, bouwde het bureau een autostand in een verder volledig lege expohal. In een film die zowel online als op televisie zal verschijnen, nodigt een Mazda-verkoper de kijker uit op het Pre-Autosalon dat van 7 tot 17 september zal plaatsvinden bij alle Mazda-verdelers in België en Luxemburg. Verder bestaat de campagne uit banners, printadvertenties en een website.
Credits:
Client: Mazda Belux
Contact: Bert Callens, Julie Pelgrims, Bert De Vidts, Joachim Sas
Agency: Wunderman Antwerp
Accounts: Sander Van de Wiele, Matti Verhaegen, Tom Thijs
Creative Direction: Sam De Volder
Creation: Tomas Van Loon, Cedric Trefois, Gertjan De Smet
Design Director: Sébastien Greffe
Design: Dorien Wendelen, Nathalie Wlostowski, Reginald Van de Velde
DTP: Jan-Bart Debruyne
Agency Producers: Bruno Dejonghe, Caroline Van Ranst
Production Company: De Machine
Director: Thijs De Block
DOP: Frederick Van Zandycke
Sound: Menno Van Riet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]