Wunderman en Mazda wachten niet tot januari
Op het Autosalon in Brussel is het nog even wachten tot januari. Maar dankzij Wunderman Antwerp kunnen mensen in september al naar het Pre-Autosalon bij Mazda. Het Japanse automerk stelt dan al zijn volledig vernieuwde gamma voor en mensen kunnen er profiteren van condities op alle modellen. Om het Pre-Autosalon aan te kondigen, bouwde het bureau een autostand in een verder volledig lege expohal. In een film die zowel online als op televisie zal verschijnen, nodigt een Mazda-verkoper de kijker uit op het Pre-Autosalon dat van 7 tot 17 september zal plaatsvinden bij alle Mazda-verdelers in België en Luxemburg. Verder bestaat de campagne uit banners, printadvertenties en een website.
Credits:
Client: Mazda Belux
Contact: Bert Callens, Julie Pelgrims, Bert De Vidts, Joachim Sas
Agency: Wunderman Antwerp
Accounts: Sander Van de Wiele, Matti Verhaegen, Tom Thijs
Creative Direction: Sam De Volder
Creation: Tomas Van Loon, Cedric Trefois, Gertjan De Smet
Design Director: Sébastien Greffe
Design: Dorien Wendelen, Nathalie Wlostowski, Reginald Van de Velde
DTP: Jan-Bart Debruyne
Agency Producers: Bruno Dejonghe, Caroline Van Ranst
Production Company: De Machine
Director: Thijs De Block
DOP: Frederick Van Zandycke
Sound: Menno Van Riet