Wunderman Thompson en Nationale Loterij delen festivaltickets uit

Wunderman Thompson en Nationale Loterij werkten de laatste maanden hard aan de vernieuwde app. Met de zomer, en dus ook de festivals, voor de deur, was het een logische next step om deze app mee in te schakelen voor een festivalactivatie. Sinds 27 mei tot eind augustus kan je in de app duo-tickets winnen voor verschillende festivals door je tent te pimpen, deze neer te zetten op de festivalweide en vervolgens juist te antwoorden op twee vragen.
Download hier de app.
CREDITS
-
Agency: Wunderman Thompson Antwerp/Brussels
-
Client: Nationale Loterij
-
Client contact: Tjeerd Kylstra, Karen Nelen, Olivier Van Rompaey
-
Creative Director: Merel Van den Broeck
-
Creative team: Lynn Pinsart, Patrick Vermeylen, Jan Denys
-
Account Director: Emilie Demoor
-
Account team: Dorien Van Antwerpen
-
Strategy team: Kathy Haemers
-
Copywriter NL: Jan Denys, Wout Geysen
-
Copywriter FR: Yves Donceel
-
Design team: Inge Vanhees, Charlotte Slegers, Sébastien Greffe
-
Motion: Fluxi
-
Developer: Stijn Janssens, Veerle Struyf, Olivier Berger, Giele Cools, Joren Van Hocht
-
UI/UX: Jeroen Michiels, Thijs Ter Haar, Asli Aydin
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]