Wunderman Thompson en Nationale Loterij werkten de laatste maanden hard aan de vernieuwde app. Met de zomer, en dus ook de festivals, voor de deur, was het een logische next step om deze app mee in te schakelen voor een festivalactivatie. Sinds 27 mei tot eind augustus kan je in de app duo-tickets winnen voor verschillende festivals door je tent te pimpen, deze neer te zetten op de festivalweide en vervolgens juist te antwoorden op twee vragen.
Download hier de app.
CREDITS
-
Agency: Wunderman Thompson Antwerp/Brussels
-
Client: Nationale Loterij
-
Client contact: Tjeerd Kylstra, Karen Nelen, Olivier Van Rompaey
-
Creative Director: Merel Van den Broeck
-
Creative team: Lynn Pinsart, Patrick Vermeylen, Jan Denys
-
Account Director: Emilie Demoor
-
Account team: Dorien Van Antwerpen
-
Strategy team: Kathy Haemers
-
Copywriter NL: Jan Denys, Wout Geysen
-
Copywriter FR: Yves Donceel
-
Design team: Inge Vanhees, Charlotte Slegers, Sébastien Greffe
-
Motion: Fluxi
-
Developer: Stijn Janssens, Veerle Struyf, Olivier Berger, Giele Cools, Joren Van Hocht
-
UI/UX: Jeroen Michiels, Thijs Ter Haar, Asli Aydin
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]