Mmm… Zo een goeie pot stoofvlees die al uren staat te pruttelen. Met een lekker bruin biertje, een boterham met mosterd en een lepeltje perensiroop. Komt bij jou het water ook al in de mond? Dat is in ieder geval wat Wunderman Thompson probeert te bereiken met een nieuwe radiocampagne voor VLAM. Want wij Belgen weten als geen ander wat goed eten is. Toch kunnen we onze klassiekers nóg beter maken. Door bioproducten te gebruiken wordt je bord stoofvlees, quiche of witloofrolletjes ook goed voor natuur en dier.
Onder het mom “goed eten, doet goed” roepen de spots op om voortaan door het leven te gaan als Biogondiër. Met deze term wil VLAM de eeuwenoude mythe uit de wereld helpen dat je met bio enkel sla en quinoa kan eten. Want ondertussen is bio veel meer dan dat: van venkel tot kaas, een entrecote en frieten alsook een frisse pint. Als Biogondiër help je de wereld dus een beetje door te doen wat je graag doet: lekker eten en drinken. Wie na het luisteren van deze spots nog steeds op z’n honger blijft zitten, kan eens naar hier surfen.
Credits:
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
Client: VLAM
Client contact: Marina Sablon, Evy De Kock
Creative Director: Sam Devolder
Creative team: Wout Geysen & Tijs Dejonckheere
Account team: Carole Steger
Strategy team: Michelle Defooz
Copywriter NL: Tine Bongaerts
Agency producer: Amélie Van Campen, Ingeborg Van Hoof
Sound design: Menno Van Riet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]