Na een jaar afwezigheid omwille van de Covid-pandemie vond de langverwachte 30e editie plaats van de Best Of Activation Awards live plaats, in het Nekkerhal Congres Centrum, waar tegelijkertijd de Best of Content Awards en de Belgian Event Awards werden uitgereikt.
De 30e editie leverde een ongeëvenaard palmares aan ingediende en geshortliste cases op, die door een jury van 24 CD’s en 11 adverteerders op hun merites werden beoordeeld.
De grote slokop van de avond is ongetwijfeld Wunderman Thompson, die niet minder dan 14 BOA-trofees naar huis neemt, waaronder 13 Advertisers- en 1 Creative BOA. Dat zijn er dubbel zoveel als BBDO en Mortierbrigade, die elk 7 BOA’s wegkapen, waaronder de Press Award voor Mortierbrigade. Samen met Happiness, met 5 BOA’s op een verdienstelijke vierde plaats, verdelen deze 3 laatste bureaus de overige 6 Creative BOA’s gelijk onder elkaar.
De Award uitreiking werd afgesloten met een diner spektakel, waar ook de genodigden en winnaars van de BOCA’s en de BEA’s mee aanschoven. Dat alles binnen de geldende Covid-reglementering.
Alle winnende cases staan op www.bestofawards.be.
Photographer: © Pieter Engels

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








