Wunderman Thompson laat de zon zakken voor Base

Crea / News

Een ongewone zomer? Daar profiteren alle Base-klanten van. Want zij genoten drie weken lang dagelijks van een extra zonsondergang. In samenwerking met Wunderman Thompson Antwerp lanceerde Base namelijk de Samsung Sunset.

Een flitsende zomeractivatie via Facebook Live waarbij je de flash van de nieuwe Samsung S20 elke dag kon zien ondergaan. In een livestream van een uur zat telkens een unieke code in morse verstopt. Dit codewoord kon je dan ontcijferen door de flash van de smartphone aandachtig in de gaten te houden. Speurneuzen die de code als eerste konden kraken, maakten kans op een Samsung S20 of een Jays draadloze koptelefoon. Om deelnemers een handje te helpen, werden nog extra tips verstopt in de My Base app en op de Base website.

Credits

  • Client: BASE Belgium
  • Client contact: Erik Van Der Kolk, Isabelle Bacro
  • Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
  • Creative team: Arjen Tarras, Kasper Janssens
  • Account team: Charlotte Feremans, Jet Vervenne
  • Strategy: Tom Vingerhoets
  • Copywriter: Yves Donceel, Annick Van Broeck
  • Design: Matthias Berghmans, Kenny Smet, Bert Geurs
  • Agency Producer: Caroline Van Ranst
  • Motion Design: Karel Van Gucht, Christoph Boost, Andreas De Ridder
  • Digital Projectmanager: Sarah Vermeylen
  • Social team: Dieneke Van Gerrewey, Olivier Verhellen
  • Sound Design: Menno Van Riet