Tijdens deze rare tijden zijn er al heel wat vakantieplannen in het water gevallen. Als gepassioneerd visser zie je natuurlijk liever iets UIT het water komen. Dat is de achtergrond waartegen de nieuwe Mediamarkt-spot van Wunderman Thompson zich afspeelt.
Ook deze nieuwe film past in de “Dat kan leuker”-reeks, waarin Mediamarkt producten en services redding brengen tijdens een vervelende situatie. De held in dit verhaal is de afhaalservice waar je pakje binnen de 30 minuten voor je klaarligt in de dichtstbijzijnde Mediamarkt winkel. Jan Boon zette zich weer in de regiestoel en bracht er op zijn manier de herkenbare schwung in.
Credits
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
Client: MediaMarkt
Client contact: Yannick De Bièvre, Davy Claeys
Creative Director: Sam De Volder
Creative team: Tijs Dejonckheere, Wout Geysen
Copywriter French: Jérôme Van Den Broeck
Account team: Sarah Savoir, Tom Thijs
Strategy: Evert Van den Broeck
Agency producer: Ingeborg Van Hoof
Production house: BOZON
Director: Jan Boon
Sound design: Menno van Riet
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]