Tijdens deze rare tijden zijn er al heel wat vakantieplannen in het water gevallen. Als gepassioneerd visser zie je natuurlijk liever iets UIT het water komen. Dat is de achtergrond waartegen de nieuwe Mediamarkt-spot van Wunderman Thompson zich afspeelt.
Ook deze nieuwe film past in de “Dat kan leuker”-reeks, waarin Mediamarkt producten en services redding brengen tijdens een vervelende situatie. De held in dit verhaal is de afhaalservice waar je pakje binnen de 30 minuten voor je klaarligt in de dichtstbijzijnde Mediamarkt winkel. Jan Boon zette zich weer in de regiestoel en bracht er op zijn manier de herkenbare schwung in.
Credits
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
Client: MediaMarkt
Client contact: Yannick De Bièvre, Davy Claeys
Creative Director: Sam De Volder
Creative team: Tijs Dejonckheere, Wout Geysen
Copywriter French: Jérôme Van Den Broeck
Account team: Sarah Savoir, Tom Thijs
Strategy: Evert Van den Broeck
Agency producer: Ingeborg Van Hoof
Production house: BOZON
Director: Jan Boon
Sound design: Menno van Riet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]