Wunderman Thompson zegt het met een mondmasker voor La Ligne 103

Na de campagne voor Awel kreeg Wunderman Thompson Antwerp nu een gelijkaardige opdracht voor La Ligne 103. Dit is, net zoals Awel, een hulplijn voor kwetsbare jongeren, maar dan voor Franstalig België. Het doel van de campagne is om jongeren te laten weten dat ze altijd terechtkunnen bij La Ligne 103 als ze het thuis moeilijk hebben.
Over je problemen praten is niet eenvoudig. En deze tijden maken het er niet makkelijker op. Dit wordt op een symbolische manier weergegeven in een televisiespot waarin jongeren een mondmasker dragen. Maar op elk masker staat een emoji, zodat hun gelaatsuitdrukking toch duidelijk wordt. De spot geeft jongeren mee dat ze gratis kunnen bellen naar La Ligne 103 als ze over hun problemen willen praten.
Daarnaast werd een radiospot gemaakt die jongeren over de gratis hulplijn vertelt. De campagne loopt in Franstalig België op televisie, radio en online.
Credits
Agency: Wunderman Antwerp
Client: La Ligne 103
Contact: Child Focus
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Tomas Van Loon, Patrick Vermeylen
Director: Pieter Neirynck
Account team: Carole Steger
Agency producer: Caroline Van Ranst, Amélie Van Campen
Montage: Karel Van Gucht
Sound: Menno Van Riet
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]