WW, Evy Gruyaert en Mediaplus lanceren "Start to Feel' Challenge

Crea / News

Om de samenwerking officieel af te trappen, lanceren WW en kersvers ambassador Evy Gruyaert de ‘Start to feel great’ challenge. Hun doel? Zoveel mogelijk mensen motiveren om de stap te zetten naar een gezonder leven. Een positieve mindset is daarbij cruciaal. Het zorgt ervoor dat je je goed in je vel voelt, gezonde voedingskeuzes maakt en de motivatie opbrengt om dagelijks voldoende te bewegen. Gedurende vier weken delen Evy Gruyaert en WW elke dag een leuke praktische tip of uitdaging om je op weg te helpen naar de gezondste en meest energieke versie van jezelf.

Mediaplus stond in voor de mediastrategie- planning en aankoop. De campagne ging van start met een Nina-masterclass waarin een klinisch diëtiste samen met WW en Evy Gruyaert een feelgood-gesprek aangaat en samen tips geven voor een gezonde levensstijl. Dit was ook het startschot om zich in te schrijven voor de ‘start to feel great’-challenge op www.starttofeelgreat.be. Daarnaast heeft men gefocust op het creëren van awareness op een brede doelgroep met focus op diegenen die nog nooit lid waren bij WW via paid media o.a. social en display/native in programmatic aankoop via Mediascale (data en programmatic bureau van de groep).

De challenge zelf startte op 1 juni. Gedurende vier weken krijg je dagelijks inspirerende video’s, uitdagingen, en de beste tips om zo te werken aan de beste en meest energieke versie van jezelf. Voor niet WW-leden is naar verluidt dit de ideale manier om het WW-programma te leren kennen: "Je ontdekt dat afvallen om meer draait dan gezonde voeding."

Voor WW Members is deze challenge een bron van inspiratie en motivatie. Je kunt de challenge volgen via de startpagina in de WW-app.