WW kiest voor welzijn met Emakina

WW kiest voor Emakina als nieuwe partner voor zijn sociale media op de Belgische en Nederlandse markt. Vanaf december ondersteunt het Emakina-team de rebranding van ‘Weight Watchers’ naar ‘WW’ en de nieuwe focus van gewichtsverlies naar algemeen welzijn.
Emakina zet de nieuwe positionering van WW in de verf met frisse to-the-point ondersteuning in sociale media. De opdracht omvat strategie, concepten, productie en community management voor Facebook en Instagram. De samenwerking zal de nieuwe slogan ‘Wellness That Works’ bekend maken met creatieve inhoud, op maat van de Nederlandse en de meertalige Belgische markt. Met die slogan maakt WW de belofte dat het op wetenschap gebaseerde programma's, hulpmiddelen en ervaringen brengt die echt werken en passen in het leven van mensen. Of je doel nu is om af te vallen, gezonder te eten, meer te bewegen, een positievere mentaliteit te ontwikkelen of al deze objectieven samen.
Emakina legde de basis voor de samenwerking met een intense tweedaagse klantworkshop. Zo konden de teams elkaar beter leren kennen en werd de weg vooruit uitgestippeld. Een reeks onderwerpen is ondertussen klaar en kan binnenkort ontdekt worden. Naast het vertellen van verhalen en het delen van ideeën en tips, zal het team interne beïnvloeders en de WW-gemeenschap aanspreken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]