WW kiest voor Emakina als nieuwe partner voor zijn sociale media op de Belgische en Nederlandse markt. Vanaf december ondersteunt het Emakina-team de rebranding van ‘Weight Watchers’ naar ‘WW’ en de nieuwe focus van gewichtsverlies naar algemeen welzijn.
Emakina zet de nieuwe positionering van WW in de verf met frisse to-the-point ondersteuning in sociale media. De opdracht omvat strategie, concepten, productie en community management voor Facebook en Instagram. De samenwerking zal de nieuwe slogan ‘Wellness That Works’ bekend maken met creatieve inhoud, op maat van de Nederlandse en de meertalige Belgische markt. Met die slogan maakt WW de belofte dat het op wetenschap gebaseerde programma's, hulpmiddelen en ervaringen brengt die echt werken en passen in het leven van mensen. Of je doel nu is om af te vallen, gezonder te eten, meer te bewegen, een positievere mentaliteit te ontwikkelen of al deze objectieven samen.
Emakina legde de basis voor de samenwerking met een intense tweedaagse klantworkshop. Zo konden de teams elkaar beter leren kennen en werd de weg vooruit uitgestippeld. Een reeks onderwerpen is ondertussen klaar en kan binnenkort ontdekt worden. Naast het vertellen van verhalen en het delen van ideeën en tips, zal het team interne beïnvloeders en de WW-gemeenschap aanspreken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]