WW kiest voor welzijn met Emakina

Budgets / Crea / News

WWWW kiest voor Emakina als nieuwe partner voor zijn sociale media op de Belgische en Nederlandse markt. Vanaf december ondersteunt het Emakina-team de rebranding van ‘Weight Watchers naar ‘WW’ en de nieuwe focus van gewichtsverlies naar algemeen welzijn.
WWEmakina zet de nieuwe positionering van WW in de verf met frisse to-the-point ondersteuning in sociale media. De opdracht omvat strategie, concepten, productie en community management voor Facebook en Instagram. De samenwerking zal de nieuwe slogan ‘Wellness That Works’ bekend maken met creatieve inhoud, op maat van de Nederlandse en de meertalige Belgische markt. Met die slogan maakt WW de belofte dat het op wetenschap gebaseerde programma's, hulpmiddelen en ervaringen brengt die echt werken en passen in het leven van mensen. Of je doel nu is om af te vallen, gezonder te eten, meer te bewegen, een positievere mentaliteit te ontwikkelen of al deze objectieven samen.
WWEmakina legde de basis voor de samenwerking met een intense tweedaagse klantworkshop. Zo konden de teams elkaar beter leren kennen en werd de weg vooruit uitgestippeld. Een reeks onderwerpen is ondertussen klaar en kan binnenkort ontdekt worden. Naast het vertellen van verhalen en het delen van ideeën en tips, zal het team interne beïnvloeders en de WW-gemeenschap aanspreken.