WW SOCIALISEERT MET PLAN.NET

Het digitale bureau van Serviceplan Groep, Plan.Net, kreeg de kans om te werken aan een breed scala aan digitale concepten voor de paid sociale media en websites van WW (voorheen Weight Watchers). Met eenvoudige afbeeldingen en statische en dynamische banners ontwikkelde Plan.Net een internationaal concept (voorzien door WW) om de visuele universum van het merk te versterken in overeenstemming met de communicatiedoelen.
Om de op maat gemaakte berichten en visuals aan de gebruiker te communiceren, is Mediascale (data en programmatic) verantwoordelijk voor de distributie van dynamische banners voor alle WW-campagnes in België en Nederland. Het mediabureau van de groep, Mediaplus, nam het strategisch en operationeel beheer over van digitale media zoals search en sociale netwerken.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





