Het is u misschien al opgevallen dat Volkswagen de laatste jaren zijn hele merkimago heeft opgefrist. Als trouwe gebruiker van opblaasbaar marketingmateriaal wilde het automerk graag een nieuwe set bogen in lijn met hun nieuwe visuele identiteit. Dat wil zeggen: in het kenmerkende blauw en wit en helemaal mee met de modernere en eenvoudige lijnen. X-Treme Creations ontwierp een halfrond model passend bij hun logo. Getest en goedgekeurd tijdens de Love Bugs Parade 2023! De 300 aanwezige Kevers en Bulli’s lokten bijna 1.800 bezoekers naar AutoWorld, wat er meteen een recorddag voor het Brusselse automuseum van maakte.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]