X-Treme Creations de lucht in met Volkswagen

Het is u misschien al opgevallen dat Volkswagen de laatste jaren zijn hele merkimago heeft opgefrist. Als trouwe gebruiker van opblaasbaar marketingmateriaal wilde het automerk graag een nieuwe set bogen in lijn met hun nieuwe visuele identiteit. Dat wil zeggen: in het kenmerkende blauw en wit en helemaal mee met de modernere en eenvoudige lijnen. X-Treme Creations ontwierp een halfrond model passend bij hun logo. Getest en goedgekeurd tijdens de Love Bugs Parade 2023! De 300 aanwezige Kevers en Bulli’s lokten bijna 1.800 bezoekers naar AutoWorld, wat er meteen een recorddag voor het Brusselse automuseum van maakte.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]