Xandra Van der mersch en Thomas Vande Velde naar Strategie

News / People

Thomas Vande Velde versterkt Strategie Agency als client services director voor Strategie België. Na een master of Business Science aan de Vlekho Business School, werkte hij van 2007 tot 2010 als account manager bij Famous (Axa, Proximus, Ab Inbev...) en vervolgens zes jaar als account director bij TBWA (op Telenet, bpost, ENI, Mini, Niko...). Sinds 2016 werkt hij als freelancer voor adverteerders als Eneco (energie - rebranding) en Colruyt (food brands). "Zijn grote kennis van above, 360, digitale communicatie,... zowel aan bureau- als adverteerderszijde, van de on & offline uitdagingen van een merk, van de verwachtingen van klanten, maar ook zijn motivatie om alle teams te helpen en te laten groeien, zullen onmiskenbare troeven zijn voor het bureau."

Xandra Van der Mersch versterkt het bureau als account director. Zij werkte van 2013 tot 2016 als campaign manager bij Boondoggle (voor Belfius, Unilever, Ici Paris XL, Tiense Suiker) en daarna als account director bij TBWA (voor Telenet, BMW, Mini). "Haar grote inzicht in communicatie, zijn energie en enthousiasme zijn een onmiskenbare plus voor Strategie."