Xandra Van der mersch en Thomas Vande Velde naar Strategie

Thomas Vande Velde versterkt Strategie Agency als client services director voor Strategie België. Na een master of Business Science aan de Vlekho Business School, werkte hij van 2007 tot 2010 als account manager bij Famous (Axa, Proximus, Ab Inbev...) en vervolgens zes jaar als account director bij TBWA (op Telenet, bpost, ENI, Mini, Niko...). Sinds 2016 werkt hij als freelancer voor adverteerders als Eneco (energie - rebranding) en Colruyt (food brands). "Zijn grote kennis van above, 360, digitale communicatie,... zowel aan bureau- als adverteerderszijde, van de on & offline uitdagingen van een merk, van de verwachtingen van klanten, maar ook zijn motivatie om alle teams te helpen en te laten groeien, zullen onmiskenbare troeven zijn voor het bureau."
Xandra Van der Mersch versterkt het bureau als account director. Zij werkte van 2013 tot 2016 als campaign manager bij Boondoggle (voor Belfius, Unilever, Ici Paris XL, Tiense Suiker) en daarna als account director bij TBWA (voor Telenet, BMW, Mini). "Haar grote inzicht in communicatie, zijn energie en enthousiasme zijn een onmiskenbare plus voor Strategie."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]