Xavier Bouckaert te gast bij BMMA

De GAFA's zijn een deel van ons leven geworden en hebben een aanzienlijk deel van de beschikbare marketingbudgetten in beslag genomen. Na de snelle groei van het internet hebben ze de democratisering van informatie versneld maar tezelfdertijd de kwaliteit ervan verzwakt. Er is zoiets als infobesitas. Uitgevers hebben hun aanbod aangepast en de strijd woedt fel. Intussen is samenwerking essentieel geworden. Xavier Bouckaert, voorzitter van EMMA (European Magazine Media Association), voorzitter van We Media en CEO van Roularta Media Group heeft het over dat alles tijdens een BMMA-lunch op 14 mei in Brussel. Zitten we aan versie 4.0 van het oude 'David en Goliath'-verhaal? Wie is wie in deze nieuwe context? Wat zijn de voordelen van ieder, wat zijn de convergenties en wat de divergenties? Hoe ontwikkelen media een visie en een levensvatbaar economisch model in deze context?
Praktisch: dinsdag 14 mei, om 12.30 uur. Plaats van afspraak is de Club van Lotharingen aan het Poelaertplein in Brussel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]