De Vloer creëerde een campagne voor Xpenditure, een internationale app waarmee bedrijven en ondernemers tijd en moeite besparen als het op onkosten en boekhouding aankomt. Op het programma: een reeks radiospots voor de Nederlandse businessmarkt en een internationale printcampagne die het nadeel van een overdaad aan bonnetjes op een grappige manier in de verf zet.
Credits
Agency: De Vloer
Creatieve Directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Creatie: Michelle Pauwels, Silke Vanweddingen, Simon Vanleeuw
Account: Charlotte Vanhoutte
Klant: Xpenditure
Klantencontact: Isabelle De Vil, Koen Christiaens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]