Xpenditure veegt De Vloer aan met bonnetjes

De Vloer creëerde een campagne voor Xpenditure, een internationale app waarmee bedrijven en ondernemers tijd en moeite besparen als het op onkosten en boekhouding aankomt. Op het programma: een reeks radiospots voor de Nederlandse businessmarkt en een internationale printcampagne die het nadeel van een overdaad aan bonnetjes op een grappige manier in de verf zet.

Credits
Agency: De Vloer
Creatieve Directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Creatie: Michelle Pauwels, Silke Vanweddingen, Simon Vanleeuw
Account: Charlotte Vanhoutte
Klant: Xpenditure
Klantencontact: Isabelle De Vil, Koen Christiaens


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


