De volgende mediarevolutie is die van de immersieve technologie, volgens velen. Extended Reality (XR), met inbegrip van virtual reality en augmented reality, biedt adverteerders nu een nieuwe wereld om campagnes in uit te werken. De meeslepende ervaring transformeert de relatie van de consument met merken. Een nieuwe virtuele realiteit, synoniem voor meer aandacht en betrokkenheid, is nu dus beschikbaar. Hoe kunnen we deze nieuwe kansen grijpen? Jean Bastien Voisin en Thierry Jourquin lichten tijdens een Breakfast Session by PUB dit nieuwe ecosysteem van XR-reclame toe aan de hand van talrijke voorbeelden en praktijkcases.
Jean-Bastien Voisin is een ondernemer die met XR[3D] disruptieve oplossingen creëert om eenvoudige beslissingen te nemen. Al meer dan 15 jaar, sinds zijn eerste virtuele magazijn bij P&G, is hij een van de VR pioniers voor de markt van 'Consumer Packaged Goods' (CPG).
Thierry Jourquin werkt al twintig jaar in de marketing- en media-industrie en koppelt creativiteit aan technologie. Hij werkte voor verschillende mediamerken, waaronder RTL, Vivendi, UBM, Roularta en Kinepolis.
Praktisch
Wanneer? Op 29 april, van 8uur tot 10.30uur
Waar? PUB House, Arianelaan 5, B-1200 Brussel
Hoe? Gratis parkeren kan bij Arianelaan en Caméléon. Bus 45 (St Vincentius, Permeke) en 79 (Schuman), halte Ariane.
Info: laetitia.fervaille@pub.be
Tarief: Early Bird: PUB member - 60€, Niet-Abonnee: 150€. Normaal tarief: PUB Member - 120€, Niet-Abonnee: 240€. 3 sessies formule: PUB Member - 150€, Niet-Abonnee: 300€. Prijs excl. BTW.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]