XXL-communicatie in metrostation Schuman

Voor de allereerste keer is de beschermingswand in het metrostation Schuman, die de toegang van het metrostation met die van het treinstation verbindt, volledig bekleed in de look & feel van een merk. De primeur gaat naar Aeroflot. Deze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Aeroflot, Vizeum, Posterscope en JCDecaux.
Deze impactvolle communicatie maakt een directe link met hun positionering als “the world’s most powerful airline brand”. Dankzij een oppervlakte van 2 x 40m² zal deze krachtige boodschap niet onopgemerkt voorbijgaan! De visual is zodanig geplaatst dat hij zowel de metroreizigers als de treinreizigers bereikt, maar ook wordt opgemerkt door voorbijgangers die van Berlaymont of de Wetstraat komen. Deze actie wordt ondersteund door een 2m² campagne in de metro. Deze Aeroflot campagne blijft zichtbaar tot 13 juni om de Russische vliegtuigmaatschappij extra vleugels te geven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]