Yakult had een aangename verrassing voor de muziekfans die naar Bohemian Rhapsody kwamen kijken in de bioscoop. In het midden van de reclameband doken plots drie muzikanten op in de zaal: een pianiste, een violist en een celliste. Het trio zette in toen op het scherm de lange versie van de Yakult -pot startte. De ontroerende verhaallijn van de Yakult Lady kreeg op die manier een extra dimensie die naar de bioscoopbezoeker werd overgebracht.
Dit creatief initiatief van Brightfish kwam tot stand in samenwerking met Dentsu Aegis Network – Dentsu Consulting en Vizeum.
https://youtu.be/EJyD8VMfmiM
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]