Yakult begeleidt bioscoospot met live-muziek

Yakult had een aangename verrassing voor de muziekfans die naar Bohemian Rhapsody kwamen kijken in de bioscoop. In het midden van de reclameband doken plots drie muzikanten op in de zaal: een pianiste, een violist en een celliste. Het trio zette in toen op het scherm de lange versie van de Yakult -pot startte. De ontroerende verhaallijn van de Yakult Lady kreeg op die manier een extra dimensie die naar de bioscoopbezoeker werd overgebracht.
Dit creatief initiatief van Brightfish kwam tot stand in samenwerking met Dentsu Aegis Network – Dentsu Consulting en Vizeum.
https://youtu.be/EJyD8VMfmiM
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]