Yakult begeleidt bioscoospot met live-muziek
Yakult had een aangename verrassing voor de muziekfans die naar Bohemian Rhapsody kwamen kijken in de bioscoop. In het midden van de reclameband doken plots drie muzikanten op in de zaal: een pianiste, een violist en een celliste. Het trio zette in toen op het scherm de lange versie van de Yakult -pot startte. De ontroerende verhaallijn van de Yakult Lady kreeg op die manier een extra dimensie die naar de bioscoopbezoeker werd overgebracht.
Dit creatief initiatief van Brightfish kwam tot stand in samenwerking met Dentsu Aegis Network – Dentsu Consulting en Vizeum.
https://youtu.be/EJyD8VMfmiM
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]