Yakult begeleidt bioscoospot met live-muziek

Yakult had een aangename verrassing voor de muziekfans die naar Bohemian Rhapsody kwamen kijken in de bioscoop. In het midden van de reclameband doken plots drie muzikanten op in de zaal: een pianiste, een violist en een celliste. Het trio zette in toen op het scherm de lange versie van de Yakult -pot startte. De ontroerende verhaallijn van de Yakult Lady kreeg op die manier een extra dimensie die naar de bioscoopbezoeker werd overgebracht.
Dit creatief initiatief van Brightfish kwam tot stand in samenwerking met Dentsu Aegis Network – Dentsu Consulting en Vizeum.
https://youtu.be/EJyD8VMfmiM
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]