Yasmin Vantuykom schrijft boek over Workaholics

Yasmin Vantuykom, die recent haar influencer marketing bedrijf Efluenz verkocht aan de groep Rossel, presenteert haar nieuwste boek 'Workaholics' bij Uitgeverij Lannoo.
55% van de werknemers vindt dat de werkdruk en -intensiteit zijn toegenomen, en 61% voelt zich uitgeput aan het einde van de werkdag. Verder geeft 64% van de managers aan dat ze hebben overwogen hun baan op te zeggen voor een positie die beter hun welzijn ondersteunt.
In een wereld waarin succes nog altijd wordt gedefinieerd door wat je doet, wie je kent en hoeveel je bezit, daagt dit boek je uit om je geluk zelf te maken. Vantuykom legt uit hoe je de druk van externe verwachtingen kunt weerstaan en je eigen definitie van succes kunt formuleren.
Met als cruciale vraag “doe jij wat je graag doet professioneel en persoonlijk?” nodigt 'Workaholics' lezers uit om hun eigen levenspad te kiezen en los te breken van maatschappelijke normen. Het is een krachtige oproep om de traditionele 9-tot-5-mentaliteit te heroverwegen. Dit boek is voor iedereen die streeft naar persoonlijke en professionele vervulling en een “wake up call” nodig heeft.
Bestel 'Workaholics: Leef volgens je eigen regels' via de website van Lannoo.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





