VRT NWS-reporter Yassine Atari maakt een nieuwe online docureeks. In ‘Labels’ gaat hij op zoek naar jongeren die een ‘label’ opgekleefd krijgen. Samen met ‘nws.nws.nws’ op Instagram en ‘Klaar’ via VRTnws.be, het VIAA en Smartschool wil Labels jongeren zo nog beter bedienen met content op maat.
Atari praat met hen over de vooroordelen, clichés en etiketten. Sommigen worden bijna nooit gehoord, anderen vertellen dan weer wat hen echt bezighoudt, boos of gelukkig maakt. De eerste aflevering ‘Body Love’ gaat over je laten zien zoals je er écht uitziet. Zonder photoshop en vaak zonder make-up. En dat tonen aan iedereen die het wil zien op social media. Body positivity heet het fenomeen. Big in America maar ook in België. Yassine Atari gaat onder meer langs bij influencer Elodie Gabias, een excentrieke Knokse met 73.000 volgers op Instagram. Haar haar posts balanceren tussen camp en kitsch. Posts met dubbele kinnen, vetrollen en zogenaamd onvrouwelijke houdingen wisselen elkaar in hoog tempo af. ‘Labels’ loopt vanaf woensdag 13 november wekelijks op het YouTube-kanaal van VRT NWS.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]