Yep, RCA geeft FOD Financiën een smoel

FOD Financiën is als federale overheidsdienst met meer dan 21.000 medewerkers voortdurend op zoek naar nieuw talent. Maar het vacature-aanbod wordt alsmaar moeilijker ingevuld.
Wie FOD Financiën zegt, zegt niet meteen “aantrekkelijke job”, zo leren ons de clichés. En toch. RCA ontwikkelde, met inzichten uit een intensief participatietraject én Randstad-studie, een frisse employer value proposition en vertaalde dit in het concept “Yep, ook dit is FOD Financiën”.
De campagne ontkrachtte een resem vooroordelen, met een reeks warme en authentieke beelden en verhalen van échte FOD Fin-ners. Het geeft de campagne de juiste dosis zelfrelativering, authenticiteit en humor, wat je misschien niet van een federale overheidsdienst zou verwachten. Maar FOD Financiën bewijst met haar ‘smoel’ haar verfrissende, relevante en heldere kijk op de wereld. De campagne start intern en wordt later extern uitgedragen. Yep.
“Een heel mooi resultaat van een fijne en constructieve samenwerking. We zijn er bijzonder trots op!” zegt Inge Mattens, attaché/project manager employer branding.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]