De UMA maakte op 27 maart, tijdens de UMA DAY Best Media Campaigns, de winnaars bekend van de YMCE editie Strategy. François Chaudoir, de nieuwe president van de UMA verwelkomde de 220 deelnemers in Kinepolis Brussel. De trofee 'YMCE edition Strategy 2018' werd door de YMCE-jury toegekend aan het team van Sophie Tran (PHD Media) en Wouter Proot (Mindshare). Zijn ontvingen de trofee uit handen van de YMCE partners IP en VAR.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]