Yondr ontwerpt immersieve digitale ervaring voor Vandewiele

Naar aanleiding van de ITMA-beurs in Milaan werkte Yondr samen met Vandewiele, bouwer van machines voor de textielindustrie.
Omdat het onmogelijk bleek om Vandewieles meest recente machine fysiek naar de beurs te verplaatsen, besloot Yondr immersieve technologie in te zetten. Het bureau uit Beveren creëerde een digitale ervaring om de nieuwe machine in de schijnwerpers te zetten: een "oneindige" kamer waarin een film de innovatieve oplossingen van Vandewiele en hun visie voor de toekomst van de textielindustrie uit de doeken doet. Een levensgrote technische tekening van de nieuwe machine prikkelt de nieuwsgierigheid van de potentiële kopers, die tegelijkertijd met een scherm over de schets kunnen bewegen. Daardoor springen de verschillende onderdelen van de machine er in 3D uit, en kunnen bezoekers dus als het ware onder de motorkap kijken.
Meer informatie over de case kan je hier vinden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]