Naar aanleiding van de ITMA-beurs in Milaan werkte Yondr samen met Vandewiele, bouwer van machines voor de textielindustrie.
Omdat het onmogelijk bleek om Vandewieles meest recente machine fysiek naar de beurs te verplaatsen, besloot Yondr immersieve technologie in te zetten. Het bureau uit Beveren creëerde een digitale ervaring om de nieuwe machine in de schijnwerpers te zetten: een "oneindige" kamer waarin een film de innovatieve oplossingen van Vandewiele en hun visie voor de toekomst van de textielindustrie uit de doeken doet. Een levensgrote technische tekening van de nieuwe machine prikkelt de nieuwsgierigheid van de potentiële kopers, die tegelijkertijd met een scherm over de schets kunnen bewegen. Daardoor springen de verschillende onderdelen van de machine er in 3D uit, en kunnen bezoekers dus als het ware onder de motorkap kijken.
Meer informatie over de case kan je hier vinden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]