Yondr ontwerpt immersieve digitale ervaring voor Vandewiele

Naar aanleiding van de ITMA-beurs in Milaan werkte Yondr samen met Vandewiele, bouwer van machines voor de textielindustrie.
Omdat het onmogelijk bleek om Vandewieles meest recente machine fysiek naar de beurs te verplaatsen, besloot Yondr immersieve technologie in te zetten. Het bureau uit Beveren creëerde een digitale ervaring om de nieuwe machine in de schijnwerpers te zetten: een "oneindige" kamer waarin een film de innovatieve oplossingen van Vandewiele en hun visie voor de toekomst van de textielindustrie uit de doeken doet. Een levensgrote technische tekening van de nieuwe machine prikkelt de nieuwsgierigheid van de potentiële kopers, die tegelijkertijd met een scherm over de schets kunnen bewegen. Daardoor springen de verschillende onderdelen van de machine er in 3D uit, en kunnen bezoekers dus als het ware onder de motorkap kijken.
Meer informatie over de case kan je hier vinden.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]