Yonego breidt uit in België

UlrikeCasier

News

UlrikeCasier Yonego, dat zich profileert als ROI Driven internet marketing-bureau, kende de afgelopen jaren een grote groei en is in Nederland de laatste 13 jaar uitgegroeid tot een autoriteit op vlak van internetmarketing. Ook in België streeft het die ambitie na en net daarom breidt het haar team verder uit met nieuw talent. Ulrike Casier deed haar intrede als online strategie consultant om het adviserende luik kracht bij te zetten. Haar ervaring in de e-commerce begon 7 jaar geleden toen zij richting Parijs vertrok om er als e-marketeer aan de slag te gaan bij Pixmania voor de Benelux en later ook UK en Ierland. Vervolgens stond zij gedurende 5 jaar aan het hoofd van Sarenza Nederland, een forse pure player uit de schoenenbranche. Ook de lancering van de Belgische versie van Sarenza viel onder haar. Omdat e-commerce zich vaak niet beperkt tot landgrenzen, wil Yonego haar advies dan ook graag doorspekken met internationale ervaring.

PieterLievens

Pieter Lievens versterkt de onderneming als accountmanager. Hij zette zijn eerste stappen in de mediawereld als freelance grafisch ontwerper gedurende 6 jaar. Na een korte periode als sales consultant ging hij aan de slag bij Truvo (goudengids.be) waar hij in zijn 6 jaar als senior accountmanager de transitie naar digital vanop de eerste rij kon beleven. Nadien trok hij mee aan de kar van het toen pas oprichtte Blue Bees Agency van Truvo als client services manager en ging vervolgens aan de slag bij Bingoal als Marketing Manager. Met zijn rijk en gevarieerd parcours brengt hij een ruime sales- en marketingervaring aan in het Belgische team.