Young Accounts Belgium haalt op 8 mei Isabelle Mérillou en Jochen Vandenbossche (Kantar Millward Brown) naar zijn Young Account Bar, voor de sessie “How can research help accounts to better sell creative ideas”.
Isabelle Mérillou zal gebruik maken van het “Meaningful & Different” raamwerk van Kantar Millward Brown om te laten zien hoe eenvoudig het kan zijn om de merken te identificeren die zijn ingesteld voor groei en die in gevaar van stagnatie of achteruitgang. Jochen Vandenbossche zal het NeedScope-model van Kantar TNS demonstreren en tonen hoe het wordt gebruikt om de belangrijkste drijfveren van onweerstaanbare merken te begrijpen en hoe het marketeers kan helpen bij het uitbouwen van een krachtige merkstrategie.
Deze sessie zal plaatsvinden bij Kantar, Broekstraar 49 in Brussel. Inschrijven kan via de website van ACC Belgium.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]