Young Accounts Belgium zetten in op research

Young Accounts Belgium haalt op 8 mei Isabelle Mérillou en Jochen Vandenbossche (Kantar Millward Brown) naar zijn Young Account Bar, voor de sessie “How can research help accounts to better sell creative ideas”.
Isabelle Mérillou zal gebruik maken van het “Meaningful & Different” raamwerk van Kantar Millward Brown om te laten zien hoe eenvoudig het kan zijn om de merken te identificeren die zijn ingesteld voor groei en die in gevaar van stagnatie of achteruitgang. Jochen Vandenbossche zal het NeedScope-model van Kantar TNS demonstreren en tonen hoe het wordt gebruikt om de belangrijkste drijfveren van onweerstaanbare merken te begrijpen en hoe het marketeers kan helpen bij het uitbouwen van een krachtige merkstrategie.
Deze sessie zal plaatsvinden bij Kantar, Broekstraar 49 in Brussel. Inschrijven kan via de website van ACC Belgium.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


