Brightfish mag als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival dit jaar opnieuw een team straffe reclamemakers en marketers naar Cannes sturen. Meer bepaald om deel te nemen aan respectievelijk de Young Lions en Young Marketers Competition.
Dit jaar mogen de jonge creatieven zich bewijzen met een 60 seconden filmische spot. Want om het beste Belgisch Film-team te selecteren, gaat men bijna net zo te werk als in de internationale Young Lions Film Competition. Na inschrijving ontvangen de creatieven de briefing. Alle teams krijgen tijd tot zondag 24 maart middernacht om hun spot in te dienen. Een professionele jury van Belgische creatieve directeurs en adverteerders beoordeelt alle inzendingen. De jurering gebeurt aan de hand van de officiële Cannes Lions judging sheet.
Op vrijdagnamiddag 5 april nodigt Brightfish alle deelnemende teams en de jury uit voor een gezamenlijke screening op het grote scherm. Het winnend team mag op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Lions Film Competition. De boodschap is dus duidelijk: schrijf je bliksemsnel in en begin eraan! Inschrijven gebeurt hier: https://invite.brightfish.be/YoungLionsFilmCompetition2019.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]