Young Lions Film Competition officieel geopend

Brightfish mag als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival dit jaar opnieuw een team straffe reclamemakers en marketers naar Cannes sturen. Meer bepaald om deel te nemen aan respectievelijk de Young Lions en Young Marketers Competition.
Dit jaar mogen de jonge creatieven zich bewijzen met een 60 seconden filmische spot. Want om het beste Belgisch Film-team te selecteren, gaat men bijna net zo te werk als in de internationale Young Lions Film Competition. Na inschrijving ontvangen de creatieven de briefing. Alle teams krijgen tijd tot zondag 24 maart middernacht om hun spot in te dienen. Een professionele jury van Belgische creatieve directeurs en adverteerders beoordeelt alle inzendingen. De jurering gebeurt aan de hand van de officiële Cannes Lions judging sheet.
Op vrijdagnamiddag 5 april nodigt Brightfish alle deelnemende teams en de jury uit voor een gezamenlijke screening op het grote scherm. Het winnend team mag op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Lions Film Competition. De boodschap is dus duidelijk: schrijf je bliksemsnel in en begin eraan! Inschrijven gebeurt hier: https://invite.brightfish.be/YoungLionsFilmCompetition2019.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]