Brightfish mag als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival dit jaar opnieuw een team straffe reclamemakers en marketers naar Cannes sturen. Meer bepaald om deel te nemen aan respectievelijk de Young Lions en Young Marketers Competition.
Dit jaar mogen de jonge creatieven zich bewijzen met een 60 seconden filmische spot. Want om het beste Belgisch Film-team te selecteren, gaat men bijna net zo te werk als in de internationale Young Lions Film Competition. Na inschrijving ontvangen de creatieven de briefing. Alle teams krijgen tijd tot zondag 24 maart middernacht om hun spot in te dienen. Een professionele jury van Belgische creatieve directeurs en adverteerders beoordeelt alle inzendingen. De jurering gebeurt aan de hand van de officiële Cannes Lions judging sheet.
Op vrijdagnamiddag 5 april nodigt Brightfish alle deelnemende teams en de jury uit voor een gezamenlijke screening op het grote scherm. Het winnend team mag op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Lions Film Competition. De boodschap is dus duidelijk: schrijf je bliksemsnel in en begin eraan! Inschrijven gebeurt hier: https://invite.brightfish.be/YoungLionsFilmCompetition2019.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]