YoungDogs Belgium: wat een jaar...

YoungDogs organiseerde afgelopen jaar zeven pitches voor zeven fantastische merken...Van luxueuze pralines tot het goedkoopste grootwarenhuis, van de publieke tot de commerciële omroep, van populaire zonnebrillen, nog populairder bier, tot het populairste festival ter wereld: Neuhaus, één, Colruyt, VEDETT, Qmusic, Tomorrowland en KOMONO.
De laatste pitch van het schooljaar, voor het Belgische merk KOMONO, leverde opnieuw een pak ideeën op. En uiteraard ook twee winnaars: Joris Van Der Plaetsen en Maaike Scherrens mogen zo snel mogelijk hun koffers pakken, want binnen minder dan twee weken stappen ze mee op het vliegtuig richting Cannes. Het voorbije jaar jureerde YoungDogs samen met een bende enthousiaste creatief directeurs maar liefst 872 ideeën. YoungDogs wil bij deze de creatief directeurs en de bureaus die de organisatie steunen bedanken: Air, BBDO, DDB, Duval Guillaume, Happiness, mortierbrigade, These Days en LDV United.
YoungDogs bestaat intussen uit 344 jonge creatieve dogs, and counting. Daarvan gaan er dit jaar maar liefst 10 (!) mee naar het Cannes Lions Festival. Ondertussen blijft het YoungDogs-bestuur naarstig verder werken om jonge creatieven een platform te geven, om mekaar en de sector beter te leren kennen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]