YoungDogs organiseerde afgelopen jaar zeven pitches voor zeven fantastische merken...Van luxueuze pralines tot het goedkoopste grootwarenhuis, van de publieke tot de commerciële omroep, van populaire zonnebrillen, nog populairder bier, tot het populairste festival ter wereld: Neuhaus, één, Colruyt, VEDETT, Qmusic, Tomorrowland en KOMONO.
De laatste pitch van het schooljaar, voor het Belgische merk KOMONO, leverde opnieuw een pak ideeën op. En uiteraard ook twee winnaars: Joris Van Der Plaetsen en Maaike Scherrens mogen zo snel mogelijk hun koffers pakken, want binnen minder dan twee weken stappen ze mee op het vliegtuig richting Cannes. Het voorbije jaar jureerde YoungDogs samen met een bende enthousiaste creatief directeurs maar liefst 872 ideeën. YoungDogs wil bij deze de creatief directeurs en de bureaus die de organisatie steunen bedanken: Air, BBDO, DDB, Duval Guillaume, Happiness, mortierbrigade, These Days en LDV United.
YoungDogs bestaat intussen uit 344 jonge creatieve dogs, and counting. Daarvan gaan er dit jaar maar liefst 10 (!) mee naar het Cannes Lions Festival. Ondertussen blijft het YoungDogs-bestuur naarstig verder werken om jonge creatieven een platform te geven, om mekaar en de sector beter te leren kennen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]