Het gaat hard voor de jonge honden in België. De eerste YoungDogs-pitch voor Neuhaus is nog maar net achter de rug, of er ligt al een tweede klaar. Ditmaal komt de briefing van de openbare omroep VRT, die met veel plezier haar toren laat besnuffelen door een stel enthousiaste puppy’s.
Een mooie kans dus voor jong reclametalent om zich te bewijzen en tickets te winnen voor Cannes Lions International Festival of Creativity, want de winnaars van deze pitch stappen samen met Sebastiaan Dessaux en Yannick De Haes (juniorteam bij Saatchi & Saatchi en winnaars van de Neuhaus-pitch) op de bus richting Croisette.
Zowel studenten als junior teams onder de 28 jaar kunnen meedoen. Waar moet je zijn? De briefingavond vindt plaats op 23 mei om 19 uur bij mortierbrigade. Over de inhoud van de briefing kunnen de jonge honden niets lossen, maar de jury is wel al bekend en bestaat uit Peter Ampe (DDB) en Joost Berends (mortierbrigade).
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]