YouTube bestaat 10 jaar en dat was voor CEO Susan Wojcicki een mooie aanleiding om tijdens het Interactive Advertising Bureau’s IAB Mixx panel in de Advertising Week in New York de boodschap te verkondigen dat na diverse tests alle videos 'shoppable' kunnen worden gemaakt. Een leuk toetje voor deze dochter van Google om een groter aandeel van de advertentiemarkt in te pikken en om kijkers naar de website van die adverteerders te leiden.
Er waren al dergelijke toepassingen voor YouTube op de proppen kwam met een advertentie-standaard. Zo maakte Levi’s van zijn spot 'The Gift' een 'shoppable' kijkboek. Google maakte deze week zelf ook gewag van de 'shopping ads for YouTube'. Net als bij de shopping ads op Google betaalt u enkel als een gebruiker op de advertentie klikt. Die gebruikers zouden aan de hand van icoontjes gemakkelijk de shopping ads herkennen.
https://www.youtube.com/watch?t=7&v=umpBakcs6Qk
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]