YouTube bestaat 10 jaar en dat was voor CEO Susan Wojcicki een mooie aanleiding om tijdens het Interactive Advertising Bureau’s IAB Mixx panel in de Advertising Week in New York de boodschap te verkondigen dat na diverse tests alle videos 'shoppable' kunnen worden gemaakt. Een leuk toetje voor deze dochter van Google om een groter aandeel van de advertentiemarkt in te pikken en om kijkers naar de website van die adverteerders te leiden.
Er waren al dergelijke toepassingen voor YouTube op de proppen kwam met een advertentie-standaard. Zo maakte Levi’s van zijn spot 'The Gift' een 'shoppable' kijkboek. Google maakte deze week zelf ook gewag van de 'shopping ads for YouTube'. Net als bij de shopping ads op Google betaalt u enkel als een gebruiker op de advertentie klikt. Die gebruikers zouden aan de hand van icoontjes gemakkelijk de shopping ads herkennen.
https://www.youtube.com/watch?t=7&v=umpBakcs6Qk
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]