YouTube Pop-Up Space brengt fans en creators bij elkaar

De YouTube Pop-Up Space is terug in België. Tijdens de derde editie op 20 en 21 november in Brussel kunnen YouTube creators twee dagen lang content creëren en krijgen ze de kans om hun Belgische en Europese fans te ontmoeten.
De YouTube Pop-Up Space in Brussel volgt het voorbeeld van de grootste YouTube Space-ruimtes ter wereld, zoals die in Los Angeles, Londen of Dubai. YouTube investeert zo in lokaal talent en wil creators in staat stellen inhoud van hoge kwaliteit te maken. Deelnemers aan de YouTube Pop-Up Space leren over de basisprincipes van videoproductie en strategieën die worden gebruikt door de beste YouTube creators, en volgen praktische workshops over hoe hun aanwezigheid op YouTube te verbeteren.Het andere doel van dit evenement is om fans hun sterren te laten ontmoeten. Zo wil YouTube interactieve communities bouwen en fans verbinden met hun favoriete videomakers en artiesten. De YouTube-ruimtes zijn een fysieke weergave van dit fenomeen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]