De YouTube Pop-Up Space is terug in België. Tijdens de derde editie op 20 en 21 november in Brussel kunnen YouTube creators twee dagen lang content creëren en krijgen ze de kans om hun Belgische en Europese fans te ontmoeten.
De YouTube Pop-Up Space in Brussel volgt het voorbeeld van de grootste YouTube Space-ruimtes ter wereld, zoals die in Los Angeles, Londen of Dubai. YouTube investeert zo in lokaal talent en wil creators in staat stellen inhoud van hoge kwaliteit te maken. Deelnemers aan de YouTube Pop-Up Space leren over de basisprincipes van videoproductie en strategieën die worden gebruikt door de beste YouTube creators, en volgen praktische workshops over hoe hun aanwezigheid op YouTube te verbeteren.Het andere doel van dit evenement is om fans hun sterren te laten ontmoeten. Zo wil YouTube interactieve communities bouwen en fans verbinden met hun favoriete videomakers en artiesten. De YouTube-ruimtes zijn een fysieke weergave van dit fenomeen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]