Zalando benadert zijn nieuwste campagne vanuit een originele hoek: het publiek kan de nieuwe sportieve collectie ontdekken op 50 2m²-affiches die lensvormig geprint zijn in 3D. Het 3D-aspect versterkt de impact en sluit perfect aan op de identiteit van Zalando, dat zich graag als dynamisch en innovatief profileert.De campagne is te zien op vijftig plaatsen. Tegelijkertijd integreert de campagne een digitaal luik dat twee verschillende formaten combineert: het nationale digitale 2m²-netwerk in de stations, het I-CONIC-scherm op het De Brouckèreplein en het nieuwe Video Wall-lcd-scherm in hoge definitie in het station van Antwerpen.
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Zalando, PTOC, Publifer, Urban Media en Clear Channel.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]